niedziela, 16 sierpnia 2015

Nowy sneak peek

Do premiery piątego sezonu zostały już tylko 42 dni. 
W sieci pojawił się kolejny fragment pierwszego odcinka, jest to prawdopodobnie pierwsza scena w 5x01. Zapraszam do obejrzenia i z góry przepraszam za pojawiające się błędy w tłumaczeniu, oraz braki, ale mój angielski jeszcze nie jest idealny. Jeśli ktoś wie co powinno znajdować się w miejscu pytajników, niech da mi znać w komentarzu. Będę wdzięczna. :)

Regina: Jak ona mogła być tak głupia?!
Charming: Regina!
Regina: Musiało być jakieś inne rozwiązanie!
Śnieżka: Nie było! To by cię zabiło! [Emma] uratowała ci życie!
Regina: Myślisz, że o tym nie wiem?
Henry: Wiem, że ona jest.. Mroczną.
Regina: Teraz jest problemem dla nas wszystkich.
Śnieżka: Jest nadal dobra!
Regina: Mam nadzieję, przecież nie odleciała na jakimś jednorożcu! Wessał ją wir zła.
Robin: Gdzie ona się podziała?
Hook: To nie ma znaczenia
Robin: Kolego, nie...
Hook: Zejdź mi z drogi.
Hook: Jeśli sam nie mogę znaleźć Mrocznego, to to przyprowadzi go do mnie
Mroczny! Z tym sztyletem, wzywam cię! Powróć!
Mroczny! Pokaż się!
Regina: Odłóż to, zanim zrobisz sobie krzywdę!
Przecież znasz zasady sztyletu.
Hook: Z tym mogę wezwać Mrocznego z każdego zakątka tego świata.
Regina: Cóż.. oto twoja odpowiedź. Ona nie znajduje się w tym świecie.
Dziękuję kochanemu Anonimowi za pomoc. ♥
Tak jak myślałam Emma prawdopodobnie przeniosła się do Zaczarowanego Lasu. Ciekawe czy naszemu teamowi uda się tam przenieść czy od razu będą szukać Merlina.

2 komentarze:

  1. Regina powiedziała : Mam nadzieję, przecież nie odleciał na jakimś jednorożcu! Wessał ją wir zła.
    Robin : Gdzie się podziała?
    Hook : To nie ma znaczenia
    Robin : Kolego, nie...
    Hook : Zejdź mi z drogi.
    Hook : Jeśli sam nie mogę znaleźć Mrocznego, to to przyprowadzi go do mnie
    Hook : Z tym mogę wezwać Mrocznego z każdego zakątka tego świata.

    ( Ułożyłem pokolei, wystarczy wstawić w znaki zapytania ) :)

    OdpowiedzUsuń